Poffa: Tänkte på det jag också. Liksom lite tungt när de får stå 2-0 framför mål helt plötsligt.
Inlägg: 1295837
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-10-26
MorganaLefaey: Ser att hv gjort första målet, ja då vinner vi med andra ord inte ikväll!
Synd.. nya tag på torsdag
Synd.. nya tag på torsdag
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-10-26
MorganaLefaey: Men fan vad äckligt, jävla likt Luleå! Hade ju underlättat om Tollefssen inte hade legat ner när äckel-Ledin petar in målet.