Nä, Freddan. Vad säger du? Är det inte dags att öppna börsen och hitta en back och en forward? Koistinen och Pihlman vore ett trevligt tillskott. Skicka Cook och Dimitrakos som ersättning.
Inlägg: 1296284
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-10-26
Poffa: Kan tänka mig att ta Pihlman utan att skicka Dimi om pengarna finns... Pihlman-Ritchie-Dimitrakos som andrakedja vore ju inte fel. Så kanske vi kan få en vettig tredjekedja med Madsen, Svartvadet och Forsberg.