Gusse: Man skäms ju 4-0 nu till hv.Snart dags att ta fram tvångströjorna den där medicinen som gör en så glad.
Inlägg: 1296356
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-10-26
Modoante: Det är jättekonstigt, men jag tycker laget ser tröttkört ut,