Berka: Kunde vara värre... man kunde ha importerat en tysk målvaktsMessias för att sedan se laget vika ihop sig och självdö (det sista kanske ändå var en parallell till MoDo idag, har inte sett matchen så jag har ingen aning)
Inlägg: 1296370
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-10-26
Paddan: brynäs frälsare hahaha
Ja nä tur som fan att jag sket i bortaresan mot ssk, jag övervägde mellan de och lagfest, som satans tur valde jag lagfesten.
Blir kul att möta timrå borta om 4 omg.. 17-0?! så har dom pissat ner oss fullständigt!
Ja nä tur som fan att jag sket i bortaresan mot ssk, jag övervägde mellan de och lagfest, som satans tur valde jag lagfesten.
Blir kul att möta timrå borta om 4 omg.. 17-0?! så har dom pissat ner oss fullständigt!
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-10-26
Paddan: Frågan är väl om vi får en så mycket trevligare afton i Södertälje på lördag än vad brynäs fick ikväll.