Inlägg: 1296579
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-10-26
Sawchuk:
Skröders kommentar var ju också givande: "ja, men innan det gjorde vi 17 mål på 3 matcher". Kanske ligger nåt i det Boork sa i sändning, att det ofta smyger sig in en nöjdhet hos Modospelare efter några vinster.
Skröders kommentar var ju också givande: "ja, men innan det gjorde vi 17 mål på 3 matcher". Kanske ligger nåt i det Boork sa i sändning, att det ofta smyger sig in en nöjdhet hos Modospelare efter några vinster.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-10-26
Sawchuk: Precis.Det går ut på att göra mål.Vi har gjort noll mål på tre matcher.Det är så dåligt som det kan bli.Vi är mer behov av forwards som kan göra mål även i en borta match än vad vi är av backar.Vi släpper inte in så många mål.
Bra insikt av de som ändå tycker bortaspelet är bra.
Reality check!
Vi har inte gjort ett enda mål på tre matcher...
Redigerad kommentar