Inlägg: 1297506
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Färjestads BK 2010-10-28
Såhär vill jag ha det mot SSK:
Skröder-Sundström-Dimitrakos
Olden-Ritchie-Danielsson
Madsen-Svartvadet-Forsberg
Häggström-Rosén-Blomqvist
Gör om i nästan alla formationer för att jag tror att det behövs. Spelarna får någon ny brevid sig och kanske kommer ur sina invanda mönster. Väljer att bänka Hedman då jag tycker han tillför minst just nu och har minst potential att tillföra. Nu verkar det ju som att han blev skadad ändå.
Timander-Cook
Tollefsen-Josefsson
Jonsson-Hållberg
Här är det jättesvårt att hitta några bra kombinationer, och jag är inte säker att detta är rätt heller.
Dahlberg i mål. Sen gäller det att spela riktig grishockey. Stå ivägen, tacklas (inte haka, trippa osv) och vara allmänt jobbig. Måste även sluta ta så korkade utvisningar hela tiden, ge inte domaren någon chans att ta utvisningar på oss. Spela rejält i alla situationer, inga snurrpass eller andra fånigheter. Rinse and repeat.
Skröder-Sundström-Dimitrakos
Olden-Ritchie-Danielsson
Madsen-Svartvadet-Forsberg
Häggström-Rosén-Blomqvist
Gör om i nästan alla formationer för att jag tror att det behövs. Spelarna får någon ny brevid sig och kanske kommer ur sina invanda mönster. Väljer att bänka Hedman då jag tycker han tillför minst just nu och har minst potential att tillföra. Nu verkar det ju som att han blev skadad ändå.
Timander-Cook
Tollefsen-Josefsson
Jonsson-Hållberg
Här är det jättesvårt att hitta några bra kombinationer, och jag är inte säker att detta är rätt heller.
Dahlberg i mål. Sen gäller det att spela riktig grishockey. Stå ivägen, tacklas (inte haka, trippa osv) och vara allmänt jobbig. Måste även sluta ta så korkade utvisningar hela tiden, ge inte domaren någon chans att ta utvisningar på oss. Spela rejält i alla situationer, inga snurrpass eller andra fånigheter. Rinse and repeat.
73Sjöbba: gaaaamle svarten, den bästa här i världen....
trava på kamrat osv :)