Inlägg: 1297585
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Färjestads BK 2010-10-28
Bad_Brett:
Fan det känns riktigt tungt nu, så viktigt det hade varit att få sätta 1 eller 2 puckar trots att vi förlorade.
Snacka om att det inte vill sig med målskyttet nu, Skröders läge som gick i stolpen och sedan parallellt med mållinjen, sedan hade vi väl ett backskott i stolpen, var det Timander?
Varför fick Tollefsen 2+2+10 vid fighten med Berglund föresten? Berglund fick ju endast 2+10?
Fan det känns riktigt tungt nu, så viktigt det hade varit att få sätta 1 eller 2 puckar trots att vi förlorade.
Snacka om att det inte vill sig med målskyttet nu, Skröders läge som gick i stolpen och sedan parallellt med mållinjen, sedan hade vi väl ett backskott i stolpen, var det Timander?
Varför fick Tollefsen 2+2+10 vid fighten med Berglund föresten? Berglund fick ju endast 2+10?
Jag vet inte, ja. Jag tycker Skröder har sett ganska bra ut, det är mer att han missar sina chanser.