73Sjöbba: Verkar vara en bögig film
Inlägg: 1297956
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Färjestads BK 2010-10-28
Patrik Källstr: Jag har inga fördomar och tydligen ska det vara en självbiografi. Om huvudpersonen är bög eller inte kan jag inte uttala mig om förrän jag har sett rullen.