Inlägg: 1298028
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Färjestads BK 2010-10-28
arnio: FEL FEL FEL, jag läser AB med flit, däremot så läser jag inte anrells profetia med flit längre.
Anrells åsikter är helt ointressanta för mig, så varför ska en hel artikel gå ut på att vad han själv tycker å tänker, han kan väl för tusan skaffa en blogg då så kan dom som vill läsa hans värdelösa meningar göra det.
Tyvärr är ju detta allt vanligare, skribenter som publicerar mängder av artiklar i bla. AB som helt bygger på sina egna tycken... I mina ögen helt värdelöst!"
Haha men du läser tydligen Anrell och Atonbladet.