Berka: Det är ju bättre att finnas i rekordböckerna, både för bra och dåliga saker, än att inte finnas där öht,
Inlägg: 1298265
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - MODO Hockey 2010-10-30
spud: Hellre spela på uterink och ha ett SM-guld att vänta på, än att skriva in sig i historieböckerna på ett så skamligt sätt..