spud: Hellre spela på uterink och ha ett SM-guld att vänta på, än att skriva in sig i historieböckerna på ett så skamligt sätt..
Inlägg: 1298276
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - MODO Hockey 2010-10-30
SwärdH: vilken sport har du SM guld i? Jag gissar på fickpingis. Alt häva öl. Båda "sporter" är klassisker i Timrå.
Sv: Södertälje SK - MODO Hockey 2010-10-30
Ni ligger nog bra till när det gäller att förvalta guld också? ser ljust ut om ni vill satsa där också!