Inlägg: 1306630
Svarskommentarer
Sv: MoDo HK - AIK, 2010-11-18
J F K:
Det där med att spela upp pucken fort låter ju som vår paradgren de senaste åren. Burskydd och dump and no chase, någon?
Det där med att spela upp pucken fort låter ju som vår paradgren de senaste åren. Burskydd och dump and no chase, någon?
De har fortfarande inte en trupp för att undvika kvalspel, men om de tillåts spela sitt spel och de etablerade lagen är lite för bekväma så är de definitivt tillräckligt bra för att utnyttja det.