Inlägg: 1308916
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
NuMo: God natt, länsbröder!
Jag lider med Hedman, han ville ju bara rädda livet på Holmqvist.
Jag lider med Hedman, han ville ju bara rädda livet på Holmqvist.
Sv: Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
NuMo: God natt, länsbröder!
Jag lider med Hedman, han ville ju bara rädda livet på Holmqvist.
Jag lider med Hedman, han ville ju bara rädda livet på Holmqvist.
Redigerad kommentar
Sv: Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
NuMo: Nu fattar jag. Du skrev om boxning förut. Boxer. HAHAHA.
Sv: Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
NuMo: och om em modo spelare gör något nytt blir det en jävla mÖdA att ta av sig kläderna och bli sugrör!
Om TIK-spelare lever upp så blir de OLIK.