Wayne Gresky: Vi måste göra en lista, Alla som är för att vi inte skall sala till en tårta skriver på.
Inlägg: 1308934
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
NuMo: Jag är för att vara emot. Hedman har förresten sämst plus/minus i laget. Hoppas han blir avstängd länge. Kfop är faktiskt bäst.