NuMo: näe är man så vårdslös så ser man inget hinder....
Inlägg: 1308952
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
Blizzard: Vårdslös? Den som fick tacklingen fick jättemycket vård. Förstår inte varför de släppte ut honom på isen.