NuMo: Jag tror det är dags för en avstängning.
Inlägg: 1308960
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
Frisco: Absolut. Stäng av Anton. Men det är väl skillnad på folk och hundar här. Folk är svårare att stryka medhårs.
Redigerad kommentar