Inlägg: 1309389
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det är 3 allsvenska matcher ikväll.
Viasat hockey väljer att sända phi-wsh i repris för 43:e gången ist. ??
Man kan ju undra varför?
Viasat hockey väljer att sända phi-wsh i repris för 43:e gången ist. ??
Man kan ju undra varför?
Vad kommer sen?