Inlägg: 1309407
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka:
Förstår om du hellre hade velat se era motståndare kommande säsong :-)
Förstår om du hellre hade velat se era motståndare kommande säsong :-)
Viasat hockey väljer att sända phi-wsh i repris för 43:e gången ist. ??
Man kan ju undra varför?