Inlägg: 1309418
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74:
Nu ska du vara snäll, annars kommer Hedman och biter av dig foten och ger den till Foppa ;-)
Nu ska du vara snäll, annars kommer Hedman och biter av dig foten och ger den till Foppa ;-)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74: Haaaaaaa haaaahaahAAha
Att titta på idrott i repris är bland de tråkigaste som finns.. inte direkt spännande
Att titta på idrott i repris är bland de tråkigaste som finns.. inte direkt spännande
Förstår om du hellre hade velat se era motståndare kommande säsong :-)