Inlägg: 1309942
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 101123
spud: Det syns varför Saik ligger i topp och vi i botten. Två riktiga skitmål, medan vi sliter röven av oss för lite studsande runt målgården.
Men vi har sett vändningar förr.
Sv: MoDo - Skellefteå 101123
spud: Sen verkar modo ha missat eller rättare sagt hadelöv har storspelat?!
Denna match SKA vi bara vinna, för fan, kom igen nu MODO
Denna match SKA vi bara vinna, för fan, kom igen nu MODO
Var väl ingen högoddsare på att den motstunds SkAIK hade sist skulle bli medstuds idag.
Skjuta på en modoklubba som styr upp den på timmys kind och in bakom Dahlberg.
Nästan värre mål än de vi gör på hyndorna.