Inlägg: 1309949
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 101123
Skellefteå borde passa på att köpa lite trisslotter. Gud va irriterad man blir på Artos förminskande kommentarer angående Modo.
Sv: MoDo - Skellefteå 101123
Berka: Hadelöv har varit riktigt bra, helt klart.
SAIK har sådant där flyt som alla topplag har, känns rätt hopplöst att Modo skulle vända detta trots att vi har haft ett antal lägen.
SAIK har sådant där flyt som alla topplag har, känns rätt hopplöst att Modo skulle vända detta trots att vi har haft ett antal lägen.
Denna match SKA vi bara vinna, för fan, kom igen nu MODO