Skellefteå borde passa på att köpa lite trisslotter. Gud va irriterad man blir på Artos förminskande kommentarer angående Modo.
Inlägg: 1309970
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 101123
h o c k e y : Trams. Han förminskar inte MODO ett dugg, tvärtom tycker jag han ger MODO större credd än förtjänat för att vi haft pucken och fått spela i PP.