Knegare: haha vi har revanch att ta ut, sen spelar vi hemma, sen har vi varit de bättre laget.. känns som 3 bra anledningar, eller vad tyck du?
Inlägg: 1309971
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 101123
Berka: Revanch måhända...vi behöver förbättra bortastatistiken...å bättre? Ja i den här perioden då det gäller spelet...inte produktionen ;)