Berka: Njae...vadå SKA?
Inlägg: 1309963
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 101123
Knegare: haha vi har revanch att ta ut, sen spelar vi hemma, sen har vi varit de bättre laget.. känns som 3 bra anledningar, eller vad tyck du?