Inlägg: 1310100
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 101123
NuMo: Varför värvar vi inte/kickar Niko eller gör något annat? Vi hade varit jumbo idag om lagen under oss inte varit lika usla som oss.
Nähe! Där gjorde man plötsligt mål. Respektlöst. Hämnd!