NuMo: Varför värvar vi inte/kickar Niko eller gör något annat? Vi hade varit jumbo idag om lagen under oss inte varit lika usla som oss.
Inlägg: 1310105
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 101123
shinzawai:
Tidigare har det krävts i princip upplopp på forumet innan något hänt ( knappt ens då). Nu har dom ju stängt det så förmodligen vet inte ledningen om att dom måste agera, dom tror helt enkelt att Modo är rätt bra i år.
blog.cleanenergy.org/files/2009/04/head-in-sand.jpg
Tidigare har det krävts i princip upplopp på forumet innan något hänt ( knappt ens då). Nu har dom ju stängt det så förmodligen vet inte ledningen om att dom måste agera, dom tror helt enkelt att Modo är rätt bra i år.
blog.cleanenergy.org/files/2009/04/head-in-sand.jpg
Sv: MoDo - Skellefteå 101123
shinzawai: Tycker ändå att vi gör två helt okej, kanske t.o.m bra perioder. Sista perioden och PP var sämre. Sedan så är det ju exakt som Arto precis sa, SAIK har det lilla (stora) flytet medan Modo inte har det.
Håller dock med om att det känns som att vi har stått och trampat samma vatten lite för länge nu, ser gärna ett par nytillskott i truppen.
Men ändå, vi lär inte sitta och gräma oss över den där förlusten mot SAIK när serien är slut, bara att ta ny tag inför Timrå på torsdag. Det blir en otroligt viktig match!
Håller dock med om att det känns som att vi har stått och trampat samma vatten lite för länge nu, ser gärna ett par nytillskott i truppen.
Men ändå, vi lär inte sitta och gräma oss över den där förlusten mot SAIK när serien är slut, bara att ta ny tag inför Timrå på torsdag. Det blir en otroligt viktig match!