Inlägg: 1310119
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 101123
Gustafsson: Ok spelmässigt, men avsaknaden av målskyttar är oerhört tydlig. Sen har vi rätt usla backar också. OKT och Timander håller hög klass, men resten håller inte riktigt måttet. Undvika kvalserien får ses som målet den här säsongen.
Håller dock med om att det känns som att vi har stått och trampat samma vatten lite för länge nu, ser gärna ett par nytillskott i truppen.
Men ändå, vi lär inte sitta och gräma oss över den där förlusten mot SAIK när serien är slut, bara att ta ny tag inför Timrå på torsdag. Det blir en otroligt viktig match!