MODOJohan: Hahaha jag stegade förbi glöggen med akuratess ;)
Inlägg: 1312049
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Ja, haha, jag vågade inte smaka ens. Saffransglögg, mjaa not my kind of cup of tea...