Berka: Ja, haha, jag vågade inte smaka ens. Saffransglögg, mjaa not my kind of cup of tea...
Inlägg: 1312054
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan: själv ska jag ju jobba på skeppet i käll så jag får inte heller smaka ;) Men jag är inte bitter!