Berka: Jo men chefen din brukar ju smaka lite innan under och efter så kör du, jag lovar jag ;)
Inlägg: 1312059
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan: jo du skulle sett han häromdagen ;)
haha jag avstår tills ikväll efter jobbet, har några kalla i kylen.
haha jag avstår tills ikväll efter jobbet, har några kalla i kylen.