MODOJohan: själv ska jag ju jobba på skeppet i käll så jag får inte heller smaka ;) Men jag är inte bitter!
Inlägg: 1312056
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Jo men chefen din brukar ju smaka lite innan under och efter så kör du, jag lovar jag ;)