spud: Och på så vis så har krögaren förlorat sin bästa kock och kan likaväl klappa igen :)
Inlägg: 1312076
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan: Han skickade ut filé mignon och tomatsallad häromdagen, det kan varenda en som sett en poster från 80 talet. :)