MODOJohan: Han skickade ut filé mignon och tomatsallad häromdagen, det kan varenda en som sett en poster från 80 talet. :)
Inlägg: 1312081
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Och alla som varit på Skeppet i Härnösand har ju inte kommit dit för att kolla in en avancerad meny, snarare för att käka 80-tals ala carte och bli radiostyrd-.