Inlägg: 1312086
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan: Öum, först och främst vill jag påpeka att jag har bara skojjat hela tiden, har ingen aning om skeppet eller Berkas kvalitér.
Sen vet jag inte om en kock med driv och ambition med sitt yrke står och slungar pyttipanna till lunchgäster i Njurunda.
Sen vet jag inte om en kock med driv och ambition med sitt yrke står och slungar pyttipanna till lunchgäster i Njurunda.
Redigerad kommentar