Inlägg: 1312091
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Hehe ser att man varit i fokus ikväll ;)
Blev en fin kväll fylld av nöjda gäster, så nu har jag förtjänat mig en kall.
Kommer att jobba i morrn när modo spelar dessutom så ni slipper mina sågningar då oxå ;)
Äh skål, i morrn gör skröder hat-trik =)
Blev en fin kväll fylld av nöjda gäster, så nu har jag förtjänat mig en kall.
Kommer att jobba i morrn när modo spelar dessutom så ni slipper mina sågningar då oxå ;)
Äh skål, i morrn gör skröder hat-trik =)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Men så kan det vara när man flyttar till en annan stad och behöver jobb per omgående :P
Sen vet jag inte om en kock med driv och ambition med sitt yrke står och slungar pyttipanna till lunchgäster i Njurunda.