Inlägg: 1312223
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka:De enda hattrick Skröder gör imorgon är i sådana fall med en riktig hatt, för imorgon spelar inte MoDo någon match i elitserien.
Blev en fin kväll fylld av nöjda gäster, så nu har jag förtjänat mig en kall.
Kommer att jobba i morrn när modo spelar dessutom så ni slipper mina sågningar då oxå ;)
Äh skål, i morrn gör skröder hat-trik =)