spud: Viker han ut sig för att han vill spela i Modo så kan det ju inte vara nån höjdare...
Inlägg: 1314245
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ambroo: Nej men som så många andra vill han kolla med Modo innan han tvingas ta andraalternativet Timrå...
Redigerad kommentar