Inlägg: 1314256
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
InVinoVeritas: Ojdå, den var oväntad! Av nån anledning så är det väl så att vissa ute i landet fortfarande tror att Modo är plantskolan nummer ett och det är väl ok när det kommer till medelmåttor.
Redigerad kommentar