Poffa: Hur hårt sitter spelarna i Poprad? Bartecko, Nagy och Suchy är ju bra namn.
Inlägg: 1314407
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Wayne Gresky: Nagy och Suchy skulle jag inte tacka nej till. Undra förresten hur många som kan uttala Nagy korrekt. Hasse A? Knappast.
Sv: RE-building the future 2010/2011
Wayne Gresky: Bartecko och OKT i samma lag.. Kul!
Redigerad kommentar