Wayne Gresky: Nagy och Suchy skulle jag inte tacka nej till. Undra förresten hur många som kan uttala Nagy korrekt. Hasse A? Knappast.
Inlägg: 1314413
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Poffa: Hur uttalas egentligen Nagy? Har hört både "Nej-djy" och "Nåddch", har ingen aning om vilket som är korrekt. Om ens något av dessa två är korrekt vill säga.