Poffa: Hur uttalas egentligen Nagy? Har hört både "Nej-djy" och "Nåddch", har ingen aning om vilket som är korrekt. Om ens något av dessa två är korrekt vill säga.
Inlägg: 1314422
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Petey21: Nåådch, har jag fått lära mig. Du kan höra det i länken, klicka på den lilla pilen.