1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507868 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1315203

Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
Tycker inte Danielsson ska spela med Susse och Skröder, Skröder får lida lite för mycket av att ha en spelare i sin line som skjuter på allt. Skulle gärna se Rosén med SS och Danielsson med Svartvadet.

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Södertälje SK, 2010-12-02
spud:

Nej. Det fungerar kanske i power play, men Rosén har alldeles för dålig fart och väger för lätt. Om Danielsson kan fortsätta att spela som han gjorde ikväll så kommer detta bli mycket bra.

Dessutom vet jag inte hur mycket Skröder får lida av Danielssons skottvillighet, med tanke på att han sköt 8 av MoDos 25 skott, jämfört med Danielssons 4.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB