Inlägg: 1316561
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-12-04
Olle: MoDo hade inget bortdömt mål. Det var en retur som studsade ut till Sundström som hade öppet mål, och då blåste domaren för blockering.
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-12-04
Olle: Han slår ju inte, han trycker ner han. Då är väl Danielssons inblandning mer värd att beivra om man ska vara anal.
Finns det fler bilder på dom båda omtalade målen? Från C+ bilder förstår jag inte varför FBKs mål skall dömas bort. Modos bortdömda hittar jag ingenstans.