Olle: MoDo hade inget bortdömt mål. Det var en retur som studsade ut till Sundström som hade öppet mål, och då blåste domaren för blockering.
Inlägg: 1316571
Svarskommentarer
Sv: Färjestad - MODO Hockey 2010-12-04
Wayne Gresky: Aha jag fattade det som att en puck var över mållinjen. My bad.