Inlägg: 1324971
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
MODOJohan: Dom kanske inte har ett bättre lag. MEN dom har en bättre inställning, bättre fart och, framför allt, ett anpassat spelsätt som spelarna dessutom anammat till 100%.
Vi BÖR ligga topp 6. Det brister någonstans djupt inne i Modo-laget.
Redigerad kommentar