MODOJohan: Dom kanske inte har ett bättre lag. MEN dom har en bättre inställning, bättre fart och, framför allt, ett anpassat spelsätt som spelarna dessutom anammat till 100%.
Inlägg: 1324976
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
Salle: Om vi då år efter år har ett på papperet slutspelsmässigt lag, byter tränare lika ofta som Berka blandar grogg eller byter kalsonger, så måste det ju sitta hårt åt någonannanstans? Eller hur? Men VAR?