1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507796 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1325231

Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
Nikki Nine: Challe kommer inte ändra på några kjedjor ändå. susse,skröder är som kaffe med grädde för han.
Nu är det väl bara hoppas att vi inte hamnar i ingenmansland utan att vi går till kvalspel och drar in lite extra pengar.
Sen hoppas jag att nötterna i ledningen går in i nästa säsong med ett starkt och brett lag så vi slipper tokvärva vid jul för vi redan ligger långt efter

Svarskommentarer

Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
Berka:

"Sen hoppas jag att nötterna i ledningen går in i nästa säsong med ett starkt och brett lag"

Du menar ett starkt Bad Brett lag? :)

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB