Inlägg: 1325231
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
Berka:
"Sen hoppas jag att nötterna i ledningen går in i nästa säsong med ett starkt och brett lag"
Du menar ett starkt Bad Brett lag? :)
"Sen hoppas jag att nötterna i ledningen går in i nästa säsong med ett starkt och brett lag"
Du menar ett starkt Bad Brett lag? :)
Nu är det väl bara hoppas att vi inte hamnar i ingenmansland utan att vi går till kvalspel och drar in lite extra pengar.
Sen hoppas jag att nötterna i ledningen går in i nästa säsong med ett starkt och brett lag så vi slipper tokvärva vid jul för vi redan ligger långt efter