1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507796 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1325233

Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
Berka:

"Sen hoppas jag att nötterna i ledningen går in i nästa säsong med ett starkt och brett lag"

Du menar ett starkt Bad Brett lag? :)

Svarskommentarer

Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
hellge: JAA det var ju så jag mena.. ;)


Föresten, jag vill bara kolla om ni delar min uppfattning eller om det bara var jag som hade fel på zoomen efter några öl ;)

Luleås straff var i billigaste laget, men okay att döma straff, men varför blåste domaren inte straff när svarten blev nerdragen i en liknande situation?
Med mina glansiga ögon så anser jag att svarten oxå borde fått straff!

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB