Inlägg: 1325233
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
hellge: JAA det var ju så jag mena.. ;)
Föresten, jag vill bara kolla om ni delar min uppfattning eller om det bara var jag som hade fel på zoomen efter några öl ;)
Luleås straff var i billigaste laget, men okay att döma straff, men varför blåste domaren inte straff när svarten blev nerdragen i en liknande situation?
Med mina glansiga ögon så anser jag att svarten oxå borde fått straff!
Föresten, jag vill bara kolla om ni delar min uppfattning eller om det bara var jag som hade fel på zoomen efter några öl ;)
Luleås straff var i billigaste laget, men okay att döma straff, men varför blåste domaren inte straff när svarten blev nerdragen i en liknande situation?
Med mina glansiga ögon så anser jag att svarten oxå borde fått straff!
"Sen hoppas jag att nötterna i ledningen går in i nästa säsong med ett starkt och brett lag"
Du menar ett starkt Bad Brett lag? :)