Inlägg: 1325236
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
Berka:
Jag tycker att man över lag dömer ut för få straffar.
Jag ville nog ha straff åt båda hållen, även Svartvadets friläge.
Jag tycker att man över lag dömer ut för få straffar.
Jag ville nog ha straff åt båda hållen, även Svartvadets friläge.
Föresten, jag vill bara kolla om ni delar min uppfattning eller om det bara var jag som hade fel på zoomen efter några öl ;)
Luleås straff var i billigaste laget, men okay att döma straff, men varför blåste domaren inte straff när svarten blev nerdragen i en liknande situation?
Med mina glansiga ögon så anser jag att svarten oxå borde fått straff!