Inlägg: 1325476
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
Rytter: jA JUST DET DOM ÄR JÄTTEBRA, LIKSOM mODO. dE HAR HAFT OTUR BARA
Sv: MODO Hockey - Luleå 2010-12-28
Rytter: Ante är faktiskt rätt skicklig med pucken också. Han drar några moves emellanåt som får en att tappa andan lite lätt. :)
"o dom nya gubbarna verkar ju väldigt rappa på rören (not)"
Nagy - Snabb
Bartecko - Snabb
Pikken - Snabb
Dessa tre spelare ligger iallfall en bra bit över medel vad gäller skridskoåkning och snabbhet i elitserien.
Eriksson - Långsam
Detta är väl den spelare av våra nyförvärv som inte är så snabb, men än så länge är jag mer än nöjd med Ante. Han har ett bra och snabbt förstapass, sedan spelar han enkelt och använder sin rutin.